|
|
|
||
ČERNÁ, M. (1999) Lehké mozkové dysfunkce. Praha : Karolinum. ISBN 80-7184-880-8. JUCOVIČOVÁ, D. et al. (2009) Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Nakladatelství D + H. ISBN 978-80-87295-00-7. MATĚJČEK, Z. (1995) Dyslexie - specifické poruchy učení. 3.vyd. Praha : Jinočany H&H. ISBN 80-85787-27-X. MICHALOVÁ, Z. Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Praha : Tobiáš, 2001. ISBN 80-7311-000-8. MUNDEN, A., ARCELUS, J. (2002) Poruchy pozornosti a hyperaktivita. Praha : Portál. ISBN 80-7178-625-X. POKORNÁ, V. (2001) Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. 3. roz. vyd. Praha : Portál. ISBN 80-7178-570-9. REID, G. (2005) Learning Styles and Inclusion. London : Paul Chapman Publishing. ISBN 1-4129-1064-1. STRNADOVÁ, I. Styly učení a možnosti jejich využití v rámci diagnostiky a intervence u žáků se specifickými poruchami učení. s.91-96. In BARTOŇOVÁ, M. (Ed.) Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV./ Specific Learning Difficulties in Kontext of Educational Fields of RVP ZV. Paido : Brno, 2007. ISBN 978-80-7315-162-1. SVOBODA, M. (ed.), KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2001) Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál. ISBN 80-7178-545-8. ZELINKOVÁ, O. (2008) Dyslexie v předškolním věku?Praha : Portál. ISBN 978-80-7367-321-5. ZELINKOVÁ, O. (2003) Poruchy učení: specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. Praha : Portál. ISBN 80-7178-800-7. Vyhláška MŠMT ČR č. 72/2005 Sb. Vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. Poslední úprava: STRNADOI/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2010)
|
|
||
Problematika specifických poruch učení v cizích jazycích - ve skupinách, powerpointová prezentace Poslední úprava: STRNADOI/PEDF.CUNI.CZ (25.02.2010)
|
|
||
Historie výzkumu specifických poruch učení (SPU). Současné poznání o SPU ve světle zahraničních i českých výzkumů. Etiologie specifických poruch učení. Klinický popis jednotlivých poruch. Predikce specifických poruch učení. Diagnostika specifických poruch učení Metody výuky počátečního čtení a psaní, počítání. Specifika reedukace SPU na 1. a 2. stupni ZŠ. Možnosti využití stylů učení u žáků s SPU. Přehled právních předpisů k problematice SPU. Specifické poruchy chování - diagnostika a speciálněpedagogická intervence Poslední úprava: STRNADOI/PEDF.CUNI.CZ (25.02.2010)
|