|
|
|
||
V rámci předmětu získají studenti teoretické vědomosti a praktické dovednosti nezbytné pro přípravu a vlastní zpracování bakalářské práce. Seznámí se s různými přístupy ke zpracování odborného textu. Získají přehled o základních výzkumných metodách a dovednost s nimi pracovat.
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (26.07.2013)
|
|
||
Cílem předmetu je připravit studenty na zpracování bakalářské práce. Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (26.07.2013)
|
|
||
ČSN ISO 690-3. Informace a dokumentace - Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů. Praha : Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, 2011. KRČÁL, Martin a Zuzana TEPLÍKOVÁ. Naučte (se) citovat. Blansko: Citace.com, 2014. ISBN 978-80-260-6074-1. - titul dostupný v mnoha exemplářích v knihovně ÚVI UNIVERZITA KARLOVA. Elektronické informační zdroje UK [online]. 2018 [cit. 2018-01-04]. Dostupný z: http://knihovna.pedf.cuni.cz/eiz.htm ČMEJRKOVÁ, Světla, František DANEŠ a Jindra SVĚTLÁ. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. 256 s. ISBN 80-85927-69-1. Disman, M. Jak se vyrábí sociologický znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011. 372s. ISBN 978-80-246-1966-8 GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6 HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. 1 vyd. Praha: Karolinum, 1997. 243 s. ISBN 80-7184-549-3 Bibliografické odkazy citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) Další literatura bude doporučena na semináři.
Poslední úprava: Váchová Alena, Ing. Bc., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Požadavky vychází z předpokladu, že student již má promyšlené téma své bakalářské práce (včetně případného výzkumného šetření) a rovněž má téma práce zadané do SIS. Aktivní účast na semináři min. 50 %. Student sepíše a v předem daném termínu odevzdá zápočtovou práci, která bude obsahovat následující části: 1. Student nadefinuje a sepíše cíle své bakalářské práce. 2. Student odevzdá 7 normostran souvislého textu, který se vztahuje k tématu jeho bakalářské práce. 3. Student uvede a přiloží výzkumný nástroj/nástroje (dotazník, otázky řízeného rozhovoru, podmínky pozorování..), který/é bude využívat ve výzkumné části své práce. 4. Student vyzkouší na vybraném vzorku osob zvolenou metodu výzkumu. 5. Student zpracuje získaná data (popř. část dat) a zhodnotí, zda mu zvolená metoda výzkumu a připravený výzkumný nástroj pomůže splnit cíle diplomové práce. V této části student prokazuje schopnost zpracovat získaná data. 6. Student předloží seznam použité literatury. Student odevzdá všechny úkoly v předem domluveném termínu v jednom celistvém dokumentu s hlavičkou BP! Poslední úprava: Váchová Alena, Ing. Bc., Ph.D. (02.02.2022)
|
|
||
1. Charakteristika základních typů pedagogického výzkumu. Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (26.07.2013)
|