|
|
|
||
Předmět slouží k přípravě soutěžních úloh a organizaci matematické soutěže pro žáky prvního stupně základních škol. Soutěž s názvem Matematické putování je organizována vždy na konci semestr a její organizace a vyhodnocení je v gesci studentů plnících tento předmět. Poslední úprava: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je připravit a zorganizovat týmovou matematickou soutěž pro žáky prvního stupně základní školy (konkrétně 4. ročníku). Poslední úprava: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Sbírky matematických úloh pro žáky prvního i druhého stupně ZŠ. Úlohy ze starších ročníků matematických soutěží. Kvízové úlohy z časopisů. Studenti mohou náměty úloh čerpat i z jiných zdrojů podle svého uvážení. Poslední úprava: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Aktivní účast na semináři, tvorba úloh a poskytování zpětné vazby na úlohy ostatních, účast při samotné soutěži a na jejím vyhodnocování. Poslední úprava: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Tvorba soutěžních úloh: postupná tvorba souboru soutěžních úloh. Studenti se učí tvořit či upravovat matematické úlohy vzhledem k věku žáků i cíli, který si daný ročník soutěže stanoví. Dále se učí poskytovat cílenou zpětnou vazbu ostatním studentům v předmětu. Tvorba vzorového řešení úloh. Studenti se učí vypracovat řešení tak, aby bylo srozumitelné pro žáky daného věku. Příprava soutěže z hlediska úloh, komunikace se školami i vlastní organizace soutěže z hlediska prostorového (soutěž probíhá v celé budově fakulty). Úlohy se vkládají do prostředí, které je pro žáky motivační. Organizace vlastní soutěže a její vyhodnocení. Poslední úprava: STEHLIKO (26.03.2019)
|