|
|
|
||
V návaznosti na předměty Hra sborových partitur a Hra z listu a korepetice se předmět Čtyřruční hra dále podílí na rozvoji pohotovosti studenta ve zběhlosti čtení notového zápisu. Zvláštní pozornost je proto věnována čtyřruční hře z listu, při níž není hlavním cílem detailní výrazové propracování interpretované skladby, ale snaha o ?globální? čtení partitury a její zvukovou realizaci v podobě, která odpovídá technickým možnostem interpreta.
Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2008)
|
|
||
V návaznosti na předměty Hra sborových partitur a Hra z listu a korepetice se předmět Čtyřruční hra dále podílí na rozvoji pohotovosti studenta ve zběhlosti čtení notového zápisu. Zvláštní pozornost je proto věnována čtyřruční hře z listu, při níž není hlavním cílem detailní výrazové propracování interpretované skladby, ale snaha o "globální" čtení partitury a její zvukovou realizaci v podobě, která odpovídá technickým možnostem interpreta. Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|
|
||
KLEINOVÁ, E. Škola hry z listu na základě čtyřruční hry. Praha : Supraphon, 1982. 199 s. Čtyřruční úpravy symfonií, koncertů, komorních skladeb (Haydn, Mozart aj.) Původní čtyřruční literatura, převážně z české i světové hudby 19. stol. Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2008)
|
|
||
Praktické zvládnutí úkolů obsažených v sylabu
Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|
|
||
1. Čtyřruční skladby období raného a vrcholného klasicismu 2. Čtyřruční skladby období romantismu 3. Čtyřruční skladby období hudby 1. pol. 20. století 4. Čtyřruční skladby období hudby 2. pol. 20. století
Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|
|
||
Žádné Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|