|
|
||
Neustálé zdokonalování nástrojových dovedností v souladu s interpretací literatury příslušných stylových období. Rozvíjení kreativních schopností na základě nástrojové improvizace. Příprava na praktické využití nástroje ve výuce hudební výchovy.
Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|
|
||
Cíl předmětu spočívá v připravě studenta na všestranné praktické využití hudebního nástroje ve školní pedagogické praxi. Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|
|
||
Housle: Literatura od baroka po současnost Kratší skladby příslušného stylového období Zpěvník pro žáky ZŠ "Já, písnička" Klavír: Klavírní literatura období baroka a 19. století, skladby českých autorů, zpěvníky lidových písní. Audionahrávky a videonahrávky klavírních skladeb.
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (06.11.2016)
|
|
||
Housle: Požadována aktivní účast na výuce, průběžné studium repertoáru. 15 písní se složitějším doprovodem, transpozice
Klavír - požadavky k zápočtu: Zvládnutí části repertoáru určeného pro 2. ročník: Požadovaným repertoárem jsou: skladba polyfonní 1 skladba českého autora 2 drobné skladby autorů 19. století 20 písní se stylizovaným doprovodem, předehrou, transpozice Česká státní hymna
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (06.11.2016)
|
|
||
Rozvíjení nástrojové zběhlosti pomocí hry stupnic, akordů, etud a drobných skladeb různých slohových období od baroka po současnost Tvorba složitějších forem doprovodu
Poslední úprava: PERGLERO/PEDF.CUNI.CZ (29.01.2015)
|
|
||
Žádné.
Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|