|
|
||
Neustálé zdokonalování nástrojových dovedností v souladu s interpretací literatury příslušných stylových období. Rozvíjení kreativních schopností na základě nástrojové improvizace. Příprava na praktické využití nástroje ve výuce hudební výchovy.
Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|
|
||
Cíl předmětu spočívá v připravě studenta na všestranné praktické využití hudebního nástroje ve školní pedagogické praxi. Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|
|
||
Houslová literatura od baroka po současnost Kratší skladby příslušného stylového období Zpěvník pro žáky ZŠ "Já, písnička"
Klavírní literatura období klasicismu a 20. století, technická cvičení a etudy, zpěvníky lidových písní. Audionahrávky a videonahrávky klavírních skladeb.
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (06.11.2016)
|
|
||
Kontrola studia formou komisionální zkoušky. Housle: Požadovaným repertoárem jsou dvě kratší přednesové skladby nebo části cyklických skladeb odlišného charakteru z období baroka. Klavír: Požadovaným repertoárem jsou 2 etudy s různou technickou problematikou, první nebo finální věta z klasicistní sonáty nebo sonatiny a 2 až 3 drobné skladby autorů 20. století. 10 lidových písní s improvizovaným doprovodem a předehrami.
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (06.11.2016)
|
|
||
Rozvíjení nástrojové zběhlosti pomocí hry stupnic, akordů, etud a drobných skladeb různých slohových období od baroka po současnost Tvorba jednoduchých doprovodů
Poslední úprava: PERGLERO/PEDF.CUNI.CZ (29.01.2015)
|
|
||
Žádné.
Poslední úprava: KUBATOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.09.2011)
|