|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Překladová cvičení 2018.pdf | dossier | Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. |
|
||
V tomto typu jazykových cvičení jde o promítnutí francouzského jazyka do praktického kontextu. V rámci potřeb uplatnění se v praxi po možném přechodu absolventa-bakaláře do pracovního procesu je sledován rozsah působení v podniku, společnosti s nejrůznější administrativní a správní problematikou. Náplní seminářů jsou praktické analýzy použití francouzského jazyka v oblasti vytvoření profilu zaměstnance v podniku v širším slova smyslu. Sledujeme jazyk při komunikaci pracovního dne, využití škály služeb banky, sestavení obchodního dopisu, identifikace příjmů, stanovení např. práv a povinností spotřebitele, sestavení písemné reklamace. Seznamujeme se s problematikou jazyka daňového poplatníka. Snažíme se o vytvoření profilu zakladatele podniku, společnosti, analyzujeme prostředky financování, žádáme o půjčky, pronajímáme si prostor k podnikání, popisujeme, diferencujeme a srovnáváme obchodní společnosti. Ověřujeme pravopis obsahu i formální stránku e-mailu.
Poslední úprava: ESSEROVK (28.11.2012)
|
|
||
Literatura 1. Penfornis, J.-L. Affaires.com. Paris 2003
2. Danilo, M.- Penfornis,J.-L. La communication professionnelle. Paris 1993
3. Danilo, M.- Tauzin, B. Le français de l´entreprise. Paris 1990
4. Dany, M- Fievez-Dupas,J. Négociations commerciales. Paris 1989
5. Bruchet, J.- Tauzin, B. Objectif entreprise.Paris 2001
Poslední úprava: ESSEROVK (28.11.2012)
|
|
||
Obsah seminářů:
1. Étude de marché. La place des pronoms compléments. 2. Définition du produit. La comparaison. 3. Méthodes de distribution. Les prépositions et les adverbes de lieu. 4. Prise de contact. Méthodes de demander. 5. Service client?le. La cause. 6. R?glements de facture. La conséquence. 7. Question d´assurance. Le but. 8. Secteur d´activité. Le discours rapporté. 9. Entreprise en chiffre. La quatité. 10. Comptes de l´exercice. La concession. 11. Comptes de la nation. L´opposition. 12. Commerce extérieur. La proposition complétive. 13. Correspondance professionnelle. 14. Communication téléphonique. Poslední úprava: ESSEROVK (28.11.2012)
|