Shrnutí praktických a teoretických dovedností a poznatků pro zařazování a řízení pohybových aktivit a tělesné výchovy v režimu mateřské školy. Ontogeneze motoriky, formy, metody, postupy, organizace v tělesné výchově, zájmové formy. Praktická práce s dětmi.
Poslední úprava: Erudio ()
Practical and theoretical skills and knowledges about physical activities in preschool age and in kindergarten´s schedule (programm). Development of movement abilities and skills by children, forms of P.E., methods of teaching, organization in P. E. Practicaly teaching under supervision of the teacher.
Poslední úprava: Erudio ()
Literatura
Dvořáková, H. Didaktika tělesné výchovy nejmenších dětí a dětí s hendikepy. Praha: UK, 2000.
Dvořáková, H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál, 2000.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. www.vuppraha.cz
Poslední úprava: HAJKOVAJ (16.09.2005)
Sylabus -
Pohybové činnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Pohybové činnosti a vzdělávací okruhy, pohybové činnosti a osobnost dítěte. Potřeby dětí a východiska pro realizaci pohybových činností v režimu MŠ. Pohybové činnosti a zdraví. Ontogeneze motoriky, formy, metody, postupy, organizace v tělesné výchově, projekty. Vlastní příprava a praktická realizace řízené činnosti s dětmi v MŠ, sebereflexe a její evaluace. Zápočtové požadavky 5. sem. - docházka, aktivní účast, test z teorie. Zápočtové požadavky pro 6. sem. - docházka, praktický výstup, sebereflexe a její evaulace. Zkouška - ústní, shrnující za všechny předměty.
Poslední úprava: HAJKOVAJ (16.09.2005)
Physical activities in "General educational programme for preschoolers". Physical activities and educational spheres, personality of a child. Needs of children, foundation for realization physical activities in the range of regime of nursery schools. Physical activities and health. Development of motor skills, forms, methods, organization of PE, projects. Requirments - 5. term - active participation, test of theoretical knowledge. 6. term - arrangement and realization of teaching performance, self-reflection, evaluation, oral exam.