Cílem semináře je propojovat teoretické vědomosti s pedagogickou praxí a získané poznatky z pedagogické praxe zobecňovat a zpětně aplikovat do teorie. Náplní seminářů je naučit se zaznamenávat reakce dětí, učitelky i sebe sama pojmenovávat je, hodnotit jejich efektivitu a jejich důsledky zobecňovat. Dostatečný prostor je věnován analýze školních dokumentů a administrativní stránce praxe i aktuálním potřebám studentů.
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (08.04.2005)
The goal of this seminar is to connect theoretical knowledge with a practice and to generalize the obtained knowledge from the pedagogical practice and retroactively apply it to the theory. The contents of the seminar are to:
Learn how to make a note about the reactions of children and teachers and to describe your own reactions.
Term the reactions
Value the effectiveness and to generalize the results
An adequate place is devoted to the analysis of the school documents, the administrative part of the practice and to the current students? needs.
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (11.05.2006)
Metody výuky -
Forma výuky - seminář
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)
Forms of teaching: seminar
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)