|
|
|
||
Počítačová podpora základních dovedností v rámci trivia. Využití standardního softwaru při práci s dětmi se specifickými potřebami. Grafické editory a nonverbální komunikace. Podpora integrace dětí se spec. potřebami, počítač jako pomocník při snižování učebních deficitů u dlouhodobě nemocných dětí.
Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (04.05.2005)
|
|
||
Chapman,G.M.(E): Computer Based Learning in Sience, Leister UK 1997. Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (04.05.2005)
|
|
||
Cíl kurzu:
Naučit studenty využívat standardní i specializované programové vybavení pro potřeby jejich oboru Obsah kurzu: Prohloubení témat z kurzů K 05 a K136 s podrobnějším zaměřením na vybranou konkrétní aplikaci. Využití standardního softwaru při práci s dětmi a klienty se specifickými potřebami a při přípravě speciálního pedagoga na práci s nimi. Témata: Počítačová podpora základních dovedností v rámci trivia. ? Přínos grafických editorů pro zvládání a obohacení nonverbální komunikace ? Program pro práci s komunikační tabulkami. # Počítačová podpora integrace dětí se speciálními potřebami. # Počítač jako pomocník při snižování učebních deficitů u dlouhodobě nemocných dětí. # Základy práce s videokamerou, využití videa ve spec.pedagogice. # Počítačová podpora nápravy řečových vad, exkurze do zařízení, kde se logoped.programy používají. # Mapování speciálních počítačových prostředků a aplikací vyvinutých pro potřeby handicapovaných. # Základy elektrotechniky s modifikovanými stavebnicemi pro žáky se spec.potřebami. Témata jsou volena podle zájmu přihlášených studentů a dostupnosti lektora. Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (04.05.2005)
|