Management a ekonomika - O02319904
|
|
|
||
Cílem studijního předmětu Management a ekonomika je dosáhnout u studentů základní orientace v ekonomických podmínkách a charakteristikách národního hospodářství v ČR i EU a současně v podmínkách rozhodování spotřebitele či podnikatelského subjektu a to z pohledu ekonomického, manažerského i marketingového. Předmět poskytuje náhled na problematiku veřejného sektoru a financování neziskových organizací v kontrastu s podnikatelskými subjekty. V rámci studijního předmětu Management a ekonomika budou studenti schopni na základě získaných znalostí analyzovat vnitřní a vnější podmínky existence podniku a navrhnout strategii pro jeho další působení.
Poslední úprava: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (12.02.2009)
|
|
||
SOUKUPOVÁ, J., Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2003 HELÍSEK, M. Makroekonomie - základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002 RUSMICHOVÁ, L., SOUKUP J. Makroekonomie, základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. STRECKOVÁ, Y., MALÝ, I. Veřejná ekonomie pro školu i praxi. Praha : Computer Press, 1998 HAMERNÍKOVÁ, B., KUBÁTOVÁ, K. Veřejné finance. Praha : Eurolex Bohemia, 1999 KOTLER, P. Marketing, Praha : Grada, 2007 KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada, 2007 TICHÁ, I. Strategické řízení, Praha : ČZU, 2007
Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2011)
|
|
||
ZÁKLADNÍ MAKROEKONOMICKÉ POJMY MAKROEKONOMICKÉ POLITIKY MODEL AGREGÁTNÍ POPTÁVKY A NABÍDKY PROBLEMATIKA SPOTŘEBITELE PODNIKÁNÍ PROBLEMATIKA FIRMY PROBLEMATIKA VEŘEJNÉHO SEKTORU MANAGEMENT MANAŽERSKÉ FUNKCE Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2011)
|