|
|
|
||
Předmět K92 Konstruktivní prostředí a výuka navazuje na předchozí výuku didakticky zaměřených předmětů studia technické a informační výchovy, zvláště pak na příslušné tematické celky předmětů K74 Edukační technologie a K83 ICT ve vzdělávání.
Předmět se zaměřuje především na praktické aspekty uplatnění konstruktivistické teorie učení, konstruktivních přístupů k edukaci a příslušných výukových metod. V souladu s převažující didakticko metodickou orientací druhého cyklu studia je cílem předmětu K92 rozvinout schopnost studentů didakticky a technicky vhodným způsobem transformovat nabyté vědomosti a dovednosti do reálných výukových aktivit s konstruktivním, resp. problémovým a projektovým zaměřením založených na využití ICT, a tak celkově zlepšit způsobilost studentů ve směru praktické aplikace ICT ve vzdělávání.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
BRDIČKA, B. Vliv technologií na rozvoj lidského myšlení. http://omicron.felk.cvut.cz/~bobr/vlivtnam.htm
BRDIČKA, B Víceuživatelské virtuální prostředí. http://it.pedf.cuni.cz/~bobr/MUVE/ DVOŘÁČEK, J. Základy pedagogiky. Praha : VŠE, 1999.
Explorations in Learning & Instruction: The Theory Into Practice. http://tip.psychology.org/
GEOFFREY, P. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996.
HARRIS, J. Teachers as telecollaborative project designers: A curriculum-based approach. Contemporary Issues in Technology and Teacher Education. http://www.citejournal.org/vol1/iss3/seminal/article1.htm
Learn Programming with Logo. Web ze soutěže ThinkQuest. http://library.thinkquest.org/18446/
METRICK, S., BJORK, K., EPSTEIN, A. Emerging Technologies for Active Learning. LNT Perspectives. 1999, http://www.edc.org/LNT/news/Issue10/feature3.htm.
Theoretical Sources in IT. University of Colorado and Denver. School of Education. http://www.cudenver.edu/~mryder/itc_data/theory.html
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (20.09.2005)
|