Kurz se zaměřuje na otázky komunikace učitele s rodiči, vedením školy, ale také veřejností a dětmi samotnými, o procesu a produktu dětské výtvarné práce. Pomáhá studentům docenit význam zájmu rodičů a dalších skupin lidí se vztahem ke školní výchově o proces a produkt dětské výtvarné práce. Seznamuje studenty se zásadami a potencialitami dobře provedené prezentace a předkládá principy prezentace práce v tradičních a nových médiích.
Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (03.10.2022)
Presenting and displaying the artwork.Technigues of display, establioshing and managing archives, ICT aided presentations.
Poslední úprava: Svatošová Zuzana, Mgr., Ph.D. (30.08.2021)
Cíl předmětu -
Položit základy pro rozvíjení schopnosti učitele výtvarné výchovy zveřejňovat výsledky dětské výtvarné činnosti a vlastní pedagogické činnosti.
Poslední úprava: Svatošová Zuzana, Mgr., Ph.D. (30.08.2021)
Place foundations for deveping abilities of teacher art education and open to the public results.
Poslední úprava: Svatošová Zuzana, Mgr., Ph.D. (30.08.2021)
Literatura -
Berger, J. (2016). Způsoby vidění. Labyrint.
Bourriaud, N. (2004). Postprodukce. Praha, Tranzit. ISBN 80-903452-0-4
Havel, I. M. (2003). Didasko-učím. KANT.
Novotná, M. (2019). Portfolio jako nástroj reflexe ve výtvarné výchově. Výtvarná výchova, 59(3–4), 22–37.
Novotná, M., Fremlová, V. (2021). Neviditelní, kteří ukazují a vyprávějí. Výtvarná výchova, 61(1-2), 6-29.
Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (03.10.2022)
BUZAN, T. Myšlenkové mapy. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2011. 216 s. ISBN 978-80-251-
2910-4.
KOŠŤÁLOVÁ, H., MIKOVÁ, J., STANG, J. Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2008.
SLAVÍK,J.,NOVÁK,J. Informace, databáze a výtvarná výchova. Praha: UK 1991.
SLAVÍK,J.,NOVÁK,J. Počítač jako pomocník učitele (Efektivní práce s informacemi ve škole). Praha: Portál, 1997.
SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999. ISBN 80-7178-262-9.
Roeselová,V. Proudy ve výtvarné výchově.Praha: Sarah.1999.
Roeselová,V. Linie, barva a tvar ve výtvarné výchově. Praha:Sarah.2004
TOMKOVÁ, A. Práce s žákovským portfoliem v primární škole. In Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashofer 2005.
TOMKOVÁ, A., STRCULOVÁ, V. Portfolio ve třetím ročníku základní školy. In Kritické listy. 2002, č. 9, s. 36-37.
TOMKOVÁ, A. Práce s žákovským portfoliem v primární škole. In KOŠŤÁLOVÁ, H. a kol. Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha : Verlag Dashofer, 2005 s.1 - 11. ISBN 80-86897-00-1.- Elektronická verze: TOMKOVÁ, Anna. Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole. Metodický portál: Články [online]. 03. 08. 2007, [cit. 2013-09-12]. Dostupný z WWW: . ISSN 1802-4785.
TOMKOVÁ, Anna. Způsob práce s portfoliem v primární škole. Metodický portál: Články [online]. 03. 08. 2007, [cit. 2013-09-12]. Dostupný z WWW: . ISSN 1802-4785.
TOMKOVÁ, Anna. Učitelské portfolio. Metodický portál: Články [online]. 03. 08. 2007, [cit. 2013-09-12]. Dostupný z WWW: . ISSN 1802-4785.