|
|
|
||
Kurz je obsahově zaměřen na porozumění didaktickým aspektům práce s ICT ve výuce a v procesu přípravy na výuku.
Jedná se o porozumění didaktickým aspektům práce s počítačem, internetem, interaktivní tabulí a interaktivním vzdělávacím obsahem.
Nedílnou součástí kurzu je nácvik práce učitele s interaktivní tabulí a interaktivní učebnicí a náslechy ve výuce s využitím ICT na 1. stupni ZŠ s následnou reflexí.
Další důležitou oblastí je pak velké množství cloudových řešení, které lze využívat ve výuce. Řada škol s těmito nástroji běžně pracuje a tak je důležité, aby do škol přicházeli noví učitelé vybaveni dovednostmi s těmito ICT prostředky pracovat. Inovace kurzu se zaměřuje i na přehled nabízených technologií a také na možnost využití cloudových prostředků.
Poslední úprava: Mazáčová Nataša, PaedDr., Ph.D. (11.09.2018)
|
|
||
Cílem kurzu je rozvoj profesních kompetencí studentů učitelství, nezbytných pro smysluplné využívání moderních informačních technologií ve výuce na 1. stupni základní školy. Nedílnou součástí cíle kurzu je seznámit studenty s možnostmi a mezemi využívání didaktických nástrojů digitální třídy v jednotlivých fázích vyučovací hodiny a přípravy na výuku. Studenti jsou po absolvování kurzu schopni využívat ICT technologie ve výce na 1. stupni ZŠ, včetně internetových a cloudových služeb. Poslední úprava: Mazáčová Nataša, PaedDr., Ph.D. (11.09.2018)
|
|
||
Literatura: Poslední úprava: Mazáčová Nataša, PaedDr., Ph.D. (11.09.2018)
|
|
||
Sylabus: Didaktické aspekty práce s ICT na 1.st.ZŠ Rozvíjení znalostí a dovedností smysluplně využívat ve výuce televizi, počítač, internet, interaktivní tabuli, žákovská zařízení připojená na školní WiFi Didaktické aspekty práce s interaktivním vzdělávacím obsahem - multimediální elektronické interaktivní učebnice Nácvik práce s interaktivní tabulí a učebnicí Rozvíjení dovedností pracovat s cloudovými aplikacemi, využití online dokumentů na google Tvorba a prezentace vlastních příprav na výuku s využitím ICT Náslechy ve výuce na 1.st.ZŠ s využitím ICT s následnou reflexí (popsat možnosti a meze ICT)
Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora inovací v přípravě studia pedagogických pracovníků na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, financovaného z Fondu vzdělávací politiky pro rok 2018. Role asistenta žáka/ pedagoga Poslední úprava: Mazáčová Nataša, PaedDr., Ph.D. (11.09.2018)
|