Studenti absolvují několik náslechů u fakultních učitelů, kteří při své praxi využívají metody a techniky dramatické výchovy, nebo vyučují DV jako samostatný předmět.
Následně studenti společně reflektují náslechy na rozborovém semináři s danými učiteli a vedoucím praxe, předloží podrobné písemné záznamy z daných náslechů.
Studenti vypracují úvahu na téma: Postavení Dramatické výchovy v systému českého školství.
Poslední úprava: Hanyš Holemá Irena, Mgr. et Mgr., Ph.D. (28.02.2018)
Literatura
BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9. MARUŠÁK, Radek; KRÁLOVÁ, Olga; RODRIGÉZOVÁ, Veronika,; Dramatickávýchova v kurikulu současné školy. Praha: Portál 2008, ISBN 978-80-7367-472-4, MORGANOVÁ,N.; SAXTOVNOVÁ, J.; Vyučování dramatu, Komenský, Brno: PdF MU, 2003, MACHKOVÁ, Eva.; Jak se učí dramatická výchova: didaktika dramatické výchovy. 2. vyd. Praha: AMU, Divadelní fakulta, katedra výchovné dramatiky, 2007. 224 s. ISBN 978-80-7331-089-9.
Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (02.03.2018)