|
|
|
||
Kurz je zaměřen na posilování profesních kompetencí studentů. Předpokládá se propojení poznatků a zkušeností ze studia pedagogických a psychologických disciplín, matematiky a její didaktiky a praxe.
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Pochopit možnosti, podmínky a hranice individualizovaného přístupu ve vyučování matematice k různým typů žáků. Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Hejný, M. Kuřina, F. Dítě, škola a matematika Materiály na stránkách SUMA (bude upřesněno na semináři) M. Rendl, N. Vondrová a kol. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů N. Vondrová , M. Rendl a kol. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků Úlohy ze soutěže Klokan (kategorie Klokánek a Benjamin) Vzdělávací programy Učebnice pro 1.-5.ročník ZŠ Další literatura bude uváděna na seminářích
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Kombinace přednášky s dílnou. Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Požadavky k udělení zápočtu: Při distanční výuce je požadována kamera a funkční mikrofon. Odkaz na spojení: https://meet.google.com/uua-yvoa-cep Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
V diskusi ujasníme, jak chápeme heterogenitu a diferenciaci. Jak chápeme rozdíly mezi individuálním přístupem a společným vzděláváním Budeme se zabývat možnými cestami individualizace a diferenciace žáků (v tématech společně vybraných se studenty, např. Pravidelnosti a závislosti - úměrnost, tabulky a grafy; Zlomky; Obsah geometrických útvarů na 1. stupni ZŠ; Tvoření úloh dané struktury, ve zvoleném kontextu / prostředí) Budeme posuzovat možnosti uplatňování badatelsky orientovaného vzdělávání Budeme se zamýšlet nad reakcemi učitelů Pokusíme se hledat možné cesty odstraňování nedostatků a miskoncepcí
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|