|
|
|
||
Studenti si rozvinou své jazykové znalosti a dovednosti, především zdokonalováním přesnosti a plynulosti mluveného projevu, systematickou prací s chybou, rozšiřováním slovní zásoby (např. frázová slovesa, idiomy) , procvičováním gramatiky, výslovnosti, písemného projevu, čtení i poslechu.
Poslední úprava: MULLERDO/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2016)
|
|
||
Povinná literatura: Doporučená literatura: Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (08.05.2019)
|
|
||
1. Unit 1 Ideal Beauty: the way we are 2. Unit 1 Appearance and survival: present simple and continuous. Mimicry. 3. Unit 1 First Impressions: descriptive adjectives. 4. Unit 1 - Review of U1. 5 Unit 2 - Travellers tales, A road less travelled. Sustainable Tourism. 6 Unit 2 -Atlantic challenge, listening, revision of past tenses 7 Unit 2 - The Mother Road 8 Unit 2 - writing a story 9 Unit 2- House Swapping. Review of U2 10 Unit 2 - Review of U2 11 revision for the credit test Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (29.09.2018)
|
|
||
1. Docházka: nejvýše dvě absence 2. Aktivní účast, plnění domácích úkolů 3. Písemný test ověřující zvládnutí slovní zásoby a gramatiky z probraných lekcí 4. Připravený souvislý mluvený projev, studenti si losují z devíti předem známých otázek, které všechny vycházejí z témat diskutovaných v seminářích, minimální délka projevu 3 minuty, hodnotí se gramatická správnost (max. 5 bodů), plynulost (max. 5 bodů), rozmanitost slovní zásoby (max. 5 bodů) a výslovnost (max. 5 bodů), celkově je nutné dosáhnout minimálně 15 bodů. 5. Písemný projev: téma bude upřesněno Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (10.10.2018)
|