|
|
||
Cílem kurzu je pokračovat v rozvíjení systematické reflexe učitelské činnosti na základě analýzy a hodnocení průběhu a výsledků své práce s oporou o kritéria a oblasti rozpracované v Souboru profesních kvalit studenta na pedagogické praxi. Kurz podporuje kultivaci osobitého pojetí výuky, které je teoreticky podložené a argumentované (student dovede srozumitelně vysvětlit a zdůvodnit své pojetí práce - proč věci dělá určitým způsobem, jaké si klade cíle, z jakých teoretických zdrojů a zkušeností vlastních i kolegů vychází apod.). Podporuje také rozvoj profesionality kultivací dovednosti sdílet profesní zkušenosti s kolegy a spolupracovat při profesním rozvoji v rámci školy.
Poslední úprava: KARGERO/PEDF.CUNI.CZ (10.12.2013)
|
|
||
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Havlínová, M. a kol. Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998 Holt, J. Jak se děti učí. Praha : Strom, 1995 Kalhous, Z., Z. Obst, O.: Školní didaktika. Praha : Portál, 2001 Krejčová, V., Kargerová, J. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Praha : Portál, 2003 Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Kyriacou, Ch. Klíčové dovednost učitele. Praha : Portál 1996 Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál 1998 Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, Praha : VÚP, 2004 dle aktuálních požadavků Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (22.01.2007)
|
|
||
Hospitace v hodinách fakultního učitele Vedení výuky Hospitace v hodinách druhého praktikanta Analýza hospitovaných hodin a vlastních výstupů Poslední úprava: KARGERO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2013)
|