Poslední úprava: Mgr. Alžběta Wolfová, Ph.D. (01.10.2018)
Kurz má poskytnout studentům základní orientaci v oblasti 3D grafiky. Důraz je kladen především na porozumění
procesu tvorby 3D obsahu, jeho možnostem a jeho využití v nejrůznějších aplikacích (interaktivní aplikace,
vizualizace, VR, umělecká tvorba). Praxe probíhá v programu Cinema 4D producenta Maxon.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (30.06.2019)
Povinná:
Koenigsmarck von, A.. Cinema 4D: Praktický výukový kurz. Praha : Computer Press, 2008, s. ISBN 8025120569.
Zoch, P., Babb, P., Barrett, R., Goldsmith, J., Matthew, A.. Cinema 4D Release 6: modelování - animace - rendrování. Praha: Computer Press, 2004, s. ISBN 8025120569.
Doporučená:
Tickoo, S.. Maxon Cinema 4D R18 Studio: A Tutorial Approach. Schererville: Cadcim Technologies, 2017, s. ISBN 978-1942689737.
Rizzo, J.. Cinema 4D Beginner's Guide. Birmingham: Packt Publishing, 2012, s. ISBN 978-1849692144.
Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Aleš Svoboda (30.06.2019)
Témata: 1) Výklad funkcí 3D rozhraní softwaru Maxon Cinema 4D. 2) Základy Modelování. 3) Modelování NURBS. 4) Modelování - deformace. 5) Modelování - 2D předlohy. 6) Základy texturování. 7) Pokročilé texturování. 8) Tvorba avatarů - hlava. 9) Tvorba avatarů - postava. 10) Koncepce projektu. 11) Kompozice scény, kamera, světla. 12) Render. 13) Export.