|
|
|
||
Obsahem předmětu je příprava a realizace plánovaných sportovních akcí. Studenti v týmech využijí znalosti a dovednosti získané v průběhu dosavadního studia. K řešení zadaných pracovních úkolů využijí různé manažerské metody osvojené převážně v bakalářském studiu. Studenti tak budou moci aplikovat poznatky získané studiem přímo do praxe.
Poslední úprava: Šíma Jan, doc. PhDr., Ph.D. (06.02.2024)
|
|
||
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
Poslední úprava: Šíma Jan, doc. PhDr., Ph.D. (06.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Šíma Jan, doc. PhDr., Ph.D. (06.02.2024)
|
|
||
Štěpaník, J. (2010). Nejčastější chyby a omyly manažerské praxe. Grada. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
1. blok: Seznámení studentů se strukturou předmětu, vytvoření týmů, delegace pravomocí a zodpovědnosti 3. blok: Plánování sportovní akce, marketing sportovní akce 4. blok: Řízení a organizace sportovní akce 5. blok: Vyhodnocení sportovní akce, zhodncoení silnách a slabých stránek akce, návrhy pro další ročníky akce Práce v projektových týmech probíhá průběžně. Poslední úprava: Šíma Jan, doc. PhDr., Ph.D. (06.02.2024)
|