Seminář z managementu - PMNG162
|
|
|
||
Předmět navazuje na znalosti základů managementu a základů v oblasti managementu ve sportu. Dále je systematicky pracováno s principy jednotlivých manažerských funkcí, které si během seminářů studenti osvojují. Tento seminář si klade za cíl umožnit studentům pochopit význam manažerské práce a prakticky si je, v rámci projektové činnosti, vyzkoušet.
Poslední úprava: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (07.11.2022)
|
|
||
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (06.02.2023)
|
|
||
Požadavky na klasifikovaný zápočet:
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (06.02.2023)
|
|
||
FOTR, Jiří, et al. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2020. GRASSEOVA, M. (2012). Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení (2. vyd.). Brno: BizBooks. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. Vydání 2020 s podporou výzkumného záměru UK FTVS Q19. Praha: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0. VODÁĆEK, L., VODÁĆKOVÁ, O. Management. Teorie a praxe v informační společnosti. Praha: Management Press, 2001. 313 s. ISBN 80-7261-041-4. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. 659 s. ISBN 80-7014-034-8. Poslední úprava: Opelík Daniel, Mgr. et Mgr. Ing. (07.11.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (06.02.2023)
|