|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (27.01.2021)
Osvojení komplexních řečových dovedností - poslech, mluvení, čtení, psaní - v rovině obecného jazyka; jazyková kompetence odpovídající úrovni A1.1 SERRJ. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
GIRARDET, J., PÉCHEUR, J. Campus 1. Méthode de francais. 2. vyd. Paris: CLE International/VUEF, 2006. 205 s. ISBN 209-033308-1. GIRARDET, J., PÉCHEUR, J. Campus 1 - Cahier d´ exercices. Méthode de francais. 2. vyd. Paris: CLE International/SEJER, 2006. 127 s. ISBN 2-09-033243-3 Vocabulaire illustré. 350 exercices. Niveau débutant. 2. vyd. Paris: Hachette, 1992. 144 s. ISBN 2.01.019861.1. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
Požadavky na zápočet
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
Obsah výuky 1. Seznámení s koncepcí a způsobem práce v předmětu. Lekce 1 z učebnice CAMPUS 1: vysvětlení a osvojení výslovnosti a francouzského pravopisu, abeceda, časování slovesa „být“. 2. L 1: zápor slovesa „být“, sloveso „mít“, otázky a odpovědi týkající se mé osoby, čtení a překlad textů. 3. L 1: gramaticko-lexikální a poslechová cvičení, názvy zemí a národností, členy. 4. L 1: slovesa1.třídy, „comprendre“, gramatická a poslechová cvičení. 5. L 2: představování jiné osoby, množné číslo, tvoření ženského rodu přídavných jmen, slovní zásoba. 6. L 2: číslovky základní, vyjádření data, gramatická cvičení a časování sloves. 7. L 2: číslovky (pokračování), tázací zájmena a tvoření otázek, slovní zásoba - profese. 8. L 2: nepravidelná slovesa „savoir“ x „connître“. 9. L 3: slovesa 2. a 3. třídy, konverzace na téma JÁ, datum, měsíce, dny v týdnu. 10. L 3 : nepravidelné sloveso „faire“ + vazby, předložky časové. 11. L 3: opakování nepravidelných a pravidelných sloves - gramatická cvičení, poslechová cvičení, diktát - číslovky. 12. L 3: shrnutí probraných gramatických jevů. Zhodnocení kurzu. Test. Průběžný nácvik řečových dovedností daný strukturou učebnice, pravidelné upevňování osvojených gramatických a syntaktických jevů, systematické rozšiřování slovní zásoby v každé vyučovací jednotce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (13.07.2021)
Základem naší společné úspěšné práce je i během distanční výuky práce se standardní učebnicí, případně dalšími prameny, uvedenými pod odkazem "literatura".
Abychom naplnili cíle výuky i Vaše očekávání, budeme i za těchto mimořádných okolností při výuce cizím jazykům využívat kombinaci všech dostupných a přípustných komunikačních kanálů, jmenovitě platformu MS Teams, korespondenční metodu, konzultace i průběžné ověřování úrovně Vaší jazykové kompetence.
|