|
|
|
||
Předmět pojednává o faktorech ovlivňujícím úspěch žáka ve výuce cizího jazyka. Zaměří se také na bilingvimus. Pojedná se o chybách a opravě chyb. Mikrovyučování je věnováno výuce řečových dovedností a jazykových systémů.
Poslední úprava: Dvořák Bohuslav, PhDr., Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Úspěšné složení ústní zkoušky - 2 opravné termíny
Poslední úprava: Dvořák Bohuslav, PhDr., Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Doporučená literatura: McLaughlin, B. 1987. Theories of Second-Language Learning. E.Arnold. Richards, J.C., Rodgers, T.S. 1986. Approaches and Methods in Language Teaching. C.U.P. Edge, J.: Mistakes and Correction. Longman, 1st published in1987 Oxford, R.L. 1993: Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know. Newbury House Poslední úprava: Dvořák Bohuslav, PhDr., Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Didaktika II Faktory ovlivňující úspěch žáka v učení se cizího jazyka: věk. Bilingvismus Inteligence Osobnost Motivace 2. Chyby a oprava chyb 3. Vybrané vyučovací strategie 4. praktická výuka řečových dovedností 5. Praktická výuka jazykových systémů Poslední úprava: Dvořák Bohuslav, PhDr., Ph.D. (14.05.2019)
|