|
|
|
||
Předmět se zaměřuje na problematiku rizikového chování žáků ve školách. Seznamuje studenty s "příčinami" rizikového chování a představuje vybrané teorie rizikového chování. Důraz je kladen na komplexní a interdisciplinární přístup k dané problematice. Jsou diskutovány konceptuální, teoretické a metodologické problémy studia rizikového chování. Součástí předmětu je analýza vybraných projevů školní nekázně. Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2016)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní vhled do současného stavu teoretického poznání v oblasti rizikového chování dětí Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2016)
|
|
||
BENDL, S. Školní kázeň: metody a strategie. Praha: ISV, 2001. ISBN 80-85866-80-3.
Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (01.05.2019)
|
|
||
Prostudovaná literatura: BENDL, S. Výchovné problémy a profesionální intervence. In BENDL, S. a kol. Vychovatelství. Učebnice teoretických základů oboru. Praha : Grada, 2015, s. 225-268. Zápočtový test:
Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (01.05.2019)
|
|
||
1. Rizikové chování a pojmy obsahově blízké. Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2016)
|