|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (14.09.2021)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. Přímá výuka:
Příprava:
Studium odborné literatury: 24 hodin Příprava na zkoušku: 36 hodin V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci Zoom, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván Moodle. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (13.09.2021)
BENDL, S; KUCHARSKÁ, A. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: PedF UK 2008. HADJ MOUSSOVÁ, Z.; DUPLINSKÝ, J. a kol. Diagnostika. Pedagogicko-psychologické poradenství II. Praha: PedF UK, 2002. HRABAL, V., PAVLELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Praha, Portál 2010 MAREŠ, J. Pedagogická psychologie: Praha, Portál 2013 HADJ MOUSSOVÁ, Z. a kol. Intervence. Pedagogicko-psychologické poradenství III. Praha: PedF UK, 2003. VALENTOVÁ, L. a kol. Školní poradenství I. Praha: PedF UK 2013. ŠTECH, S., ZAPLETALOVÁ, J. Úvod do školní psychologie. Praha: Portál, 2013. Část II - 5.1, 5.2, část III - 10-15. Nová legislativa - viz přednáška k poradenskému systému (úprava paragrafu 16, nové vyhláškyK poradenským službám ve školství)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (13.09.2021)
Témata přednášek:
Na přednášky navazují semináře - dané téma přednášky je rozvíjeno prostřednictvím doplňujících materiálů, zpracovaných úkolů a reflexí na seminářích. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (13.09.2021)
Podmínkou ke složení zkoušky je odevzdání samostatných dílčích prací (individuálních nebo skupinových) - 3 úkoly za pedagogickou psychologii, 3 úkoly za školní psychologii - do sdíleného prostředí Moodle, s následnou reflexí na seminářích. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (26.09.2023)
Studijní opory na: https://dl1.cuni.cz/user/index.php?id=15443 Heslo bude sděleno na první přednášce. Ve výukovém prostředí Moodle je také dostupný materiál obsahující rozpracované klíčové pojmy pedagogické a školní psychologie a také ukázky testových položek pro zkoušku. |