|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (09.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (09.09.2023)
Cílem předmětu je seznámit studenty s didaktikou zdravotní tělesné výchovy na 2. 3. stupni škol. Aplikace principů zdravotní tělesné výchovy v jednotlivých kategoriích oslabení. Zařazení netradičních sportovních a pohybových her do zdravotní tělesné výchovy. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (09.09.2023)
Povinná literatura: HRABINEC, J. A KOL. (2017) Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-3625-2 STRNAD, P., PRAJEROVÁ, K. (2022) Zdravotní tělesná výchova. Praha: Karolinum, 228 str., 1. vydání. ISBN: 978-80-246-5340-2 https://is.muni.cz/do/fsps/e-learning/ztv/index.html Doporučená literatura. HOŠKOVÁ, B. (2003) Kompenzace pohybem. Praha: Olympia, 60 s. ISBN 80-7033-787-7 HOŠKOVÁ, B. a kol. (2014) Vademecum – Zdravotní tělesná výchova. E-kniha. Praha: Karolinum. ISBN 78-80-246-2650-5 KABELÍKOVÁ, K., VÁVROVÁ, M. (1997) Cvičení k obnovení a udržování svalové rovnováhy. Praha: Grada, 240 s. ISBN 80-7169-384-7 LEVITOVÁ, A., HOŠKOVÁ, B. Zdravotně-kompenzační cvičení. Praha: Grada, 2015. MULLER, D., HERTZER, K. (2018). Trénink fascií. Praha: ANAG. 191 s. ISBN 978-80-7554-180-2
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (09.09.2023)
Teorie Zdravotní tělesná výchova v rámci RVP. Využití prostředků zdravotní tělesné výchovy v prevenci v hodinách tělesné výchovy. Jednotlivé druhy oslabení: oslabení pohybového aparátu, kardiovaskulárního aparátu, oslabení respirační, metabolická, neuropsychická, smyslová. Praxe
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (09.09.2023)
Aktivní účast 75%. Metodický výstup. Písemný test z problematiky didaktiky ZTV. |