|
|
|
||
Motoricko funkční příprava ve sportovní gymnastice. Metodika prvků obtížnosti ve sportovní gymnastice se speciálním zaměřením na střední školy a 2. st. ZŠ. Věkové, zdravotní a výkonnostní hledisko při výběru prvků obtížnosti. Struktura hodiny gymnastiky. Didaktické formy, styly, metody, zásady. Využití audiovizuální techniky a počítačového programu Coaches eyes pro analýzu pohybu. Metodické výstupy studentů.
Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (29.08.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (29.08.2018)
|
|
||
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams nebo jiné, studenti budou informovaní emailem, a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, rozborem videí studentů, včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. V případě neumožnění prezenčního ověření dovedností studentů, proběhne vše pomocí videa. Poslední úprava: Kainová Lucie, Mgr. (05.10.2020)
|
|
||
1. metodický výstup nácviku vybraného prvku 2. praktické požadavky – praktická bakalářská zkouška z gymnastiky (nepovinné pro studenty bakalářského studia UK PedF, FTVS UK, FTK UP, studenty oborového studia tělesné výchovy se splněnou praktickou zkouškou z gymnastiky) 3. aktivní účast – 75% 4. ústní zkouška Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu. Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (05.11.2017)
|
|
||
Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (11.11.2020)
|
|
||
Ústní zkouška se skládá z jedné otázky z teorie a jedné otázky z komplexní analýzy prvků. Teorie
Komplexní analýza prvků obtížnosti z hlediska techniky (zařazení cvičebního tvaru do terminologického a pohybového strukturálního systému, a kinematická charakteristika, popis techniky) a metodiky (pohybové předpoklady k nácviku, průpravná cvičení, metodický postup, záchrana a dopomoc) Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu. Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (05.11.2017)
|
|
||
1. Motoricko funkční příprava ve sportovní gymnastice 2. Metodika prvků obtížnosti ve sportovní gymnastice se speciálním zaměřením na střední školy 3. Věkové, zdravotní a výkonnostní hledisko při výběru prvků obtížnosti 4. Teorie hodiny gymnastiky 5. Obsah výuky gymnastiky na 2. st. ZŠ a na SŠ, RVP, ŠVP 6. Didaktické aspekty výuky gymnastiky (formy, styly, metody, zásady) 7. Využití náčiní a nářadí 8. Metodické výstupy studentů Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (21.08.2017)
|