Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (26.01.2020)
Jak se dá učit vztah k hudbě? Jak můžeme napomoct tomu, aby někdo, kdo vztah k hudbě neměl, jej začal nacházet, aby se prolomila bariéra překážek a třeba i nedůvěry, a aby se ten vztah dále rozvíjel a žil? A jaké jsou silné příklady toho, kdy může hudba dramaticky změnit lidský život? Cílem předmětu je nadále seznámení s organizační, propagační a ekonomickou složkou koncertního života. Organizační, administrativní, právní, finanční a etické principy hudebního života a provozovací hudební praxe. Součástí předmětu je seznámení s hudební agentáží, nakladatelskou praxí, se základy autorského práva a ekonomiky.
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (26.01.2020)
How can one learn the relationship to music? How can we help someone who has no relationship with music to find it, break the barrier of obstacles and even mistrust, and develop that relationship and live it? And what are strong examples of when music can dramatically change human life? Learning outcomes of the course unit The aim of the course is to familiarize with the organizational, promotional and economic components of concert life. Organizational, administrative, legal, financial and ethical principles of musical life and operating music practice. Part of the course is familiarization with music agency, publishing practice, the basics of copyright and economics.
Literatura
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (26.01.2020)
Drábek, V.: ABC výchovných koncertů, 1988.
ŠTILEC, J. Úvod do hudebního managementu. AMU : Praha, 2011.
HAGOORT, G. Umělecký management v podnikatelském stylu. KANT 2010, s. 301, ISBN 9788074370083.
Autorský zákon.
Studijní opory
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (26.01.2020)