|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (27.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (05.09.2021)
Odborná praxe bude probíhat prezenčně. V případě zhoršení epidemiologické situace budou přihlášení studenti informování e-mailem o dalším průběhu a podmínkách odborné praxe. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (27.04.2020)
BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5497-4. BENDOVÁ, P. a kol. Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého 2006. ISBN 80-244-1436-8. ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál 2007. ISBN 978-80-7367-273-7. SLOWÍK, J. Komunikace s lidmi s postižením. Praha: Portál 2010. ISBN 978-80-7367-691-9. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita 1995. ISBN 80-210-1070-3. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (27.04.2020)
Předmět Logopedická praxe I vede studenty k praktickému využití znalostí získaných ve studijních předmětech. Je zaměřen na specifickou problematiku v raném a předškolním a školním věku dětí a žáků s narušenou komunikační schopností. Praxe probíhá pod supervizí zvoleného pracoviště a garanta oborové praxe. Student se aktivně podílí na logopedické intervenci, je schopen interpretovat a obhájit zvolené postupy, metody, posloupnost, jenž v praxi aplikoval. Své působení a závěry z praxe zaznamenává do portfolia, v němž zachytí průběh odborné praxe. Rozpracování charakteristiky dětí, žáků, klientů, u nichž byla realizována logopedická intervence, zaznamenává průběh logopedické intervence. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (05.09.2021)
Studenti vytvoří portfolio, v němž zachytí průběh odborné praxe. |