|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvinout didaktické znalosti obsahu studentů. Prostřednictvím analýz videozáznamů hodin matematiky bude důraz kladen na rozvoj všímání si a interpretaci viděného založené na znalostech. Studenti se seznámí se specifiky výuky matematiky v cizím jazyce prostřednictvím Integrace nejazykových předmětů a cizího jazyka (CLIL).
Poslední úprava: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Studující aplikují a prohlubují své znalosti a dovednosti získané zejména v didakticko-matematických předmětech a při náslechové a souvislé praxi. Studující analyzují videozáznamy výuky matematiky a rozvíjejí svou schopnost všímat si důležitých didaktických jevů a provádět interpretace viděného založené na znalostech. Studující charakterizují specifika výuky matematiky v cizím jazyce prostřednictvím Integrace nejazykových předmětů a cizího jazyka (CLIL), posuzují a navrhují výukové přístupy a metody hodnocení vhodné na výuku typu CLIL. Studující pracují s autentickými texty při výuce CLIL.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
Celková časová zátěž studenta 90 h
Příprava na zápočet 14 h Poslední úprava: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Zápočet bude udělen za aktivní účast na výuce, vypracování seminárních prací podle pokynů vedoucích kurzu. Poslední úprava: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Literatura doporučená v kurzech didaktiky matematiky. Poslední úprava: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Diskuse o shlédnutých videozáznamech z hodin matematiky z hlediska pojmů z kurzů didaktiky matematiky. Poslední úprava: Novotná Jarmila, prof. RNDr., CSc. (04.09.2024)
|
|
||
Videokluby Studující - identifikují cíle hodiny matematiky (výukové situace) a reflektují jejich splnění CLIL Studující - charakterizují specifika výuky matematiky v cizím jazyce prostřednictvím integrace nejazykových předmětů a cizího jazyka (CLIL) Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|