|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
Cíl: utvrzení a rozvíjení analytických schopností a dovedností včetně dovednosti jejich samostatné aplikace ve vzdělávacím procesu. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky: 10 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 30 minut Samostudium literatury (za semestr): 25 hodin Práce se studijními materiály (za semestr): 15 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr): 10 hodin |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
Drábek, V. ABC výchovných koncertů, Praha : Olympia, 1987. 124 s.
Berger, K. A Theory of Art. Oxford University Press, 1999. 304 pp. ISBN: 9780195128604. Hutchings, A. A Companion to Mozart's Piano Concertos. Oxford University Press, 1999. 232 pp. ISBN: 9780198167082. Cock, N. A Guide to Musical Analysis. Oxford University Press, 1994. 376 pp. ISBN 0-19-816508-0. Russel, A. Music Analysis with the 5-Point Technique. Available on: https://www.edmprod.com/analyze-music/ |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
Rozprava s reflexí modelového pedagogického výstupu a s volbou výukových strategií na podkladě zkušeností získaných ve všech formách výuky. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (09.09.2021)
1. Analytická a pedagogická interpretace hudebního díla - specifika na základní a střední škole |