|
|
|
||
Po absolvování orientačních praxí, klinického semestru a prvního semestru oborových didaktik posluchači nastupují na souvislou praxi na základní škole. Zde absolvují deset na různé aspekty edukačního systému zaměřených náslechů, po nichž se pouští do vlastní výuky. Při tom jsou vedeni jednak fakultním učitelem na dané škole, zároveň hospitování některým z pracovníků katedry. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (16.09.2019)
|
|
||
Studenti absolvují reflektovní seminář a 24 h souvislé praxe. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Podmínkou udělení zápočtu jeabsolvování alespoň 10 náslechů, 12 odučených hodin chemie, reflexe observované hodiny s vyučujícím kurzu, vypracování tří vzorových příprav a odevzdání veškeré požadované dokumentace. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (10.02.2023)
|
|
||
Janík, T., Slavík, J., Najvar, P., Janíková, M., & Rusek, M. (2019). 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities In T. Janík, M. Dalehefte, & S. Zehetmeier (Eds.), Supporting Teachers: Improving Instruction. Examples of Research-based Teacher Education (pp. 55-76). Münster: Waxmann. Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Sherin, M. G. (2014). Developing a professional vision of classroom events In T. Wood, B. Scott Nelson, & J. E. Warfield (Eds.), Beyond classical pedagogy (pp. 89-108). New York: Routledge. Janík, T., Slavík, J., Najvar, P., Janíková, M., & Rusek, M. (2019). 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities In T. Janík, M. Dalehefte, & S. Zehetmeier (Eds.), Supporting Teachers: Improving Instruction. Examples of Research-based Teacher Education (pp. 55-76). Münster: Waxmann. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (16.09.2019)
|
|
||
Pro kurz je vytvořen Tým Souvislá praxe na ZŠ. Povinností studentů je přihlásit se do kurzu. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (10.02.2023)
|