|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (02.10.2017)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (22.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
Úvod do didaktiky Empirické poznání, role experimentu v chemii, virtuální hospitace Základní přístup k poznání, experiment jako nedílná součást výuky přírodovědných předmětů, hodnocení virtuální hospitace. Účast na mezinárodní studentské konferenci Projektové vyučování v chemii a souvisejících oborech Seznámení se s děním na vědecké konferenci, seznámení s projektovým vyučováním a jeho pojetími u nás i v zahraničí. Základní kurikulární dokumenty RVP ZV, učebnice chemie pro ZŠ dostupné na českém trhu Didaktická transformace učiva základoškolské chemie |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (28.09.2020)
Požadavkem k ukončení předmětu je udělení zápočtu a složení zkoušky. Zápočet bude udělen studentům s aktivní docházkou (aktivitou při online setkáních), kteří splní zadané úkoly v hodinách (z online setkání), tj. anotovaný článek, komentovaný pokus, komplexní úloha na zvolené téma a další dílčí úkoly. Zkouška probíhá prezenčním či distančním způsoběm. V prezenčním provedení studenti nejprve píšou test, následně proběhne rozbor videa se zaměřením na analýzu výukové aktivity a závěrečné kolokvium na základě testu. V distančním módu studenti nepíší test, ale odpovídají přímo na otázky vyučujícího. Podmínkou je zde zapnutá webkamera. Ke zkoušce jsou vyžadovány:
|