|
|
|
||
Cílem videoklubů je prostřednictvím analýzy videozáznamů výuky předmětu, pro který bude student kvalifikován, rozvinout jeho didaktické znalosti obsahu. Důraz bude kladen na rozvoj všímání si a interpretaci viděného založené na znalostech.
Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (02.09.2019)
|
|
||
Úvodní a závěrečná analýza videozáznamu hodiny. Průběžné úkoly v Moodle. Docházka. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (02.09.2019)
|
|
||
dle doporučení oborových didaktiků Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (02.09.2019)
|
|
||
Skupina studentů se bude setkávat s vyučujícím v průběhu celého semestru. Práce bude sestávat z domácí přípravy (shlédnutí videozáznamu výuky či její části a zpracování reflektivních otázek) a z práce v seminářích. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (02.09.2019)
|
|
||
Před-setkání: Student se dostaví do místnosti R319 pro úvodní analýzu videozáznamu hodiny. Bližší informace a přihlášení se na určitý termín viz kurz Moodle (https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=2532#section-1). Pět seminářů po třech vyučovacích hodinách: V rámci seminářů budeme zejména diskutovat o shlédnutých videozáznamech z hodin a seznamovat se s oborově didaktickými pojmy, které studentům pomohou orientovat se v oblasti didaktiky svého předmětu. Domácí práce mezi semináři: Podle pokynů vyučujícího - shlédnutí videozáznamu z hodiny nebo jeho části, přečtení odborného textu apod. Po-setkání: Studenti budou opět žádáni, aby provedli analýzu videozáznamu hodiny.
Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (02.09.2019)
|