|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (29.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (29.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (23.01.2023)
Pro podporu studia je využit LMS Moodle (obsahuje výukové a další materiály) V případě plně distanční výuky bude online komunikace vedena prostřednictvím fakultních MS Teams (po přihlášení) a veškeré informace (adresa moodle kurzu + klíč k zápisu; url pro MS Teams; další informace ke kurzu) budou poslány e-mailem prostřednictvím SIS všem zapsaným účastníkům kurzu; kurz bude probíhat heterogenní formou v rozvrhované době dle SIS. základní deskriptory: asistence žákům a příprava na ni: 23 hodin |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (04.04.2019)
LOVÁSZOVÁ, G., PALMÁROVÁ Viera a CÁPAY, Martin. Didaktika programovania pre ZŠ 2: línia: didaktika informatiky a informatickej výchovy. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2011. ISBN 978-80-8118-091-0. VANÍČEK, Jiří. Informatika pro 1. stupeň základní školy: informační a komunikační technologie. Brno: Computer Press, 2012. 88 s. ISBN 978-80-251-3749-9. HAVELKA, Martin a STOFFOVÁ, Veronika. Robotika - stavba a programování robotů [CD-ROM]. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. Studijní texty. ISBN 978-80-244-5194-7. ALIMINIS, D et al. Teacher Education on Robotics- EnhancedConstructivist Pedagogical Methods. Athens: ASPETE, 2009, ISBN978-960-6749-49-0. Další zdroje e-učebnic a materiálů, např. imysleni.cz (další zdroje dle LMS Moodle) |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (04.04.2019)
Jednotlivé tématické celky:
Základy algoritmizace, dětské programovací jazyky.
Robotické hračky, využití pro výuku algoritmizace.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (23.01.2023)
Hodnocení bude probíhat na základě zpracovaných dílčích úkolů v rámci celého semestru v oblasti rozvoje algoritmického myšlení a v závislosti na využitých didaktických prostředků, tj. programovatelných stavebnic, robotických hraček (daných LMS Moodle). Pro úspěšné zakončení předmětu je potřeba získat určitý počet procent: 70 % - 79 % - dobře 80 % - 89 % - velmi dobře 90 % - 100% - výborně Úkoly budou prioritně opravovány po ukončení doby pro jejich vytvoření. V případě, že existuje potřeba studentky/studenta o opravu úkolů v dřívějším termínu kontaktuje konkrétního vyučujícího, který daný úkol opravuje. V případě, že je nutné řešit další záležitosti ohledně předmětu, ukončení nebo zápisu předmětu, kontaktujte garanta předmětu. |