|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
Přímá výuka (24 hodin), tvorba observačních archů (6 hodin), tvorba příprav na hodinu a výukových materiálů (20 hodin), vypracování sebereflexe (10 hodin). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
Povinná literatura: KYRIACOU, Ch.: Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0052-9. Školní vzdělávací programy příslušných základních škol. BETÁKOVÁ, L.: Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2006. ISBN 80-7238-550-X. Doporučená literatura: BREWSTER, J.; ELLIS, G.; GIRARD, D.: The Primary English Teacher’s Guide. Harlow: Pearson Education Limited, 2002. ISBN 978-0582447769. READ, C.: 500 Activities for the Primary Classroom. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2007. ISBN 978-1-4050-9907-3. SLATTERY, M.; WILLIS, J.: English for Primary Teachers: A handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 978 0 19 437563 4. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.09.2023)
1. týden: Zahájení praxe, instrukce k jejímu plnění. 2. - 6., 10. - 11. týden: Přípravy na výuku, vlastní výuka, přípravy na pozorování, realizace pozorování, reflexe. 12. týden: Závěrečné reflektivní setkání. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.09.2023)
Účast v plném rozsahu. Oslovení mentorů dle instrukcí, získání relevantní čásiti ŠVP, ve spolupráci s mentory vytvořiení plánu průběhu praxe (pozorování i vlastní výuka), pozorování výuky, asistence ve výuce, vlastní samostatná výuka. Pořizování záznamů z pozorování výuky, přípravy na výuku, systematická reflexe vlastní výuky i výuky spolužaček, průběžné vkládání úkolů do profesního portfolia. Písemná reflexe zkušenosti (zadání bude upřesněno). Vedení záznamu o plnění praxí. |