|
|
|
||
Cílem studijního předmětu je zprostředkovat studentům přechod od obecné didaktiky k didaktice oborové a uvést je tak do myšlenkového systému vědní oblasti didaktika anglického jazyka. Znalost a porozumění systému základních didaktických poznatků podporuje u studentů rozvoj dovednosti orientace ve složité problematice obsahů i procesů vyučování a učení se anglickému jazyku. Ukázky z praxe, vrstevnické vyučování a jejich reflexe podporují u studentů rozvoj schopnosti vidět konkrétní problémy, klást otázky a kriticky analyzovat a hodnotit zkušenosti vlastní i cizí.
Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (30.01.2022)
|
|
||
Přímá výuka (24 hodin), náslech na ZŠ (2 hodiny), studium odborné literatury (25 hodin), sledování videí (4 hodiny), příprava prezentace (5 hodin), plnění průběžných úkolů (12 hodin), tvorba portfolia (6 hodin), příprava na zkoušku (12 hodin). Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (08.02.2022)
|
|
||
Docházka (povoleny 2 absence) Aktivní účast, připravenost, splnění všech úkolů Didaktické portfolio (obsahuje všechny psané úkoly, observační archy, seznam prostudované literatury, případně další volitelné položky) Ústní pohovor vycházející z předloženého portfolia, z témat diskutovaných v seminářích a ze studia odborné literatury. Předpokládá se koherentní ústní projev v anglickém jazyce bez výrazných chyb. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (30.01.2022)
|
|
||
Základní Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages). Council of Europe: Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages). Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow, Pearson 2007 (selected pages). Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford, Macmillan 2011 (selected pages). Doporučená Lightbrown, P., Spada, N.: How Languages Are Learned. Oxford, Oxford University Press 2006 Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (23.01.2022)
|
|
||
Zkouška probíhá formou ústního pohovoru vycházející z předloženého portfolia, z témat diskutovaných v seminářích a ze studia odborné literatury. Předpokládá se koherentní ústní projev v anglickém jazyce bez výrazných chyb. Hodnocení výborně - student prokáže znalost témat i terminologie v samostatném koherentním a jazykově přesném mluveném projevu. Hodnocení velmi dobře - student prokáže znalost témat i terminologie v samostatném koherentním a jazykově přesném mluveném projevu s občasnou dopomocí zkoušejícího. Hodnocení dobře - student prokáže znalost témat i terminologie v koherentním a jazykově přesném mluveném projevu s výraznou dopomocí zkoušejícího. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (30.01.2022)
|
|
||
The young language learner. The English teacher. The aims of English language teaching. Lesson aims. Planning an English lesson. Classroom English. Observations of lessons. Reflections of the observed lessons. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (30.01.2022)
|