|
|
|
||
Předmět seznamuje studenty s možnostmi podpory zdraví v různých institucích státního, soukromého a neziskového sektoru. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (18.11.2024)
|
|
||
Studenti objasní různé strategie podpory zdraví v kontextu cílových skupin obyvatelstva. Porovnává různé motivační prostředky a metody k dosažení podpory zdraví v holistickém pojetí ve společnosti. Využívá získané poznatky k vlastní profesní orientaci. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (18.11.2024)
|
|
||
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 78 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 20 minut, na 1 hodinu cvičení 20 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 10 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 10 hodin. Tvorba seminární práce 7 hodin. Příprava na zápočet 9 hodin. Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Úspěšné splnění předmětu předpokládá aktivní účast v semináři a vypracování zadaných seminárních úkolů. Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Vališová,A., Kovaříková,M. (2021) Obecná didaktika.Grada Ginnis, P. (2017). Efektivní výukové nástroje pro učitele. Edulab. Kyriacou, Ch. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
1. Podpora zdraví na úrovní státní správy a samosprávy. 2. Podpora zdraví v soukromém sektoru. 3. Neziskové organizace. 4. Motivace k podpoře zdraví podle cílových skupin. 5. Neformální vzdělávaní a utváření zdravotní gramotnosti. 6. Didaktické zásady a jejich aplikace podle tematických oblastí výchovy ke zdraví. 7. Komunikační dovednosti učitele výchovy ke zdraví. Komunikace s rodiči, žáky, kolegy. pedagogická interakce a komunikace v hodinách výchovy ke zdraví. 8. Učitel výchovy ke zdraví jako nositel společenských hodnot. Profesní etika. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (18.11.2024)
|