Edukační programovací jazyky - OPBI4I041A
|
|
|
||
Posláním předmětu je seznámit studenty s blokovými i textovými programovacími jazyky, které se využívají v edukační praxi pro rozvoj algoritmického myšlení u žáků. Předmět si klade za cíl rozvíjet u studentů algoritmické, logické a kreativní myšlení, či strategie řešení problémů prostřednictvím různých edukačních programovacích jazyků.
Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (23.01.2023)
|
|
||
příprava na hodinu (za semestr): 9h Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (24.01.2023)
|
|
||
Pro úspěšné zakončení předmětu je potřeba průběžné a včasné plnění dílčích úkolů zadávaných průběžně v semestru v rámci prostředí Moodle či na výuce. Hodnocení bude probíhat na základě odevzdaných dílčích úkolů. Zápočet nemusí být udělen, pokud nebudou dílčí úkoly včasně plněny. Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (15.02.2024)
|
|
||
RESNICK, Mitchel. Lifelong kindergarten: cultivating creativity through projects, passion, peers, and play. Cambridge, Massachusetts: MIT Press, [2017]. ISBN 9780262037297. ASPINALL, Brian. Code Breaker: Increase Creativity, Remix Assessment, and Develop a Class of Coder Ninjas!, 2017. ZITER, Rachel. Coding in Scratch for beginners. North Mankato, Minnesota: Capstone Press, [2018]. PILGRIM, Mark. Ponořme se do Python(u) 3: Dive into Python 3. Praha: CZ.NIC, c2010. CZ.NIC. ISBN 978-80-904248-2-1. RYANT, Ivan. Algoritmy a datové struktury objektově. V Praze: Ivan Ryant, [2017]. ISBN 978-80-270-1660-0. Online podpora a komunity aktuálních programovacích jazyků a prostředi. Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (26.01.2023)
|
|
||
Obsahově se předmět orientuje na:
Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (23.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (06.02.2025)
|