|
|
|
||
Posláním předmětu Praktikum z grafického software je poskytnout studentům v návaznosti na základní předmět Počítačová grafika možnost prohloubit vědomosti a dovednosti z oblasti počítačové grafiky orientované na specifické programové vybavení a práci s grafickými daty na počítači. Cílem předmětu je osvojení příslušných dalších poznatků a především pak rozvinutí praktických kompetencí studentů pro tvůrčí práci v oblasti počítačové grafiky. •Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru - příprava výstupů 2D pro další zpracování - gravírování, speciální techniky •Programování 3D aplikací OpenGl - 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace •3D Grafické editory - možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky •Cinema 4D - základy modelování, textury, osvětlení, rendering, kamera, animace, pokročilé modelovací metody, částicové systémy, atmosférické efekty
Poslední úprava: Rambousek Vladimír, doc. PhDr., CSc. (03.09.2019)
|
|
||
Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky – 0 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení – 30 minut Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe – 0 hodin Samostudium literatury (za semestr) – 5 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) – 10 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) – 8 hodin
Plnění předmětu Seminární práce – 15 hodin Příprava na zápočet – 5 hodin Příprava na zkoušku a zkouška – 0 hodin Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (08.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Rambousek Vladimír, doc. PhDr., CSc. (03.10.2019)
|
|
||
Odkaz na studijní opory: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1855
Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (10.11.2022)
|
|
||
Studující · prohloubí své vědomosti a dovednosti v oblasti počítačové grafiky zaměřené na specifické programové vybavení a práci s grafickými daty na počítači · osvojí si pokročilou práci ve vektorovém grafickém editoru, včetně přípravy 2D výstupů pro další zpracování, jako je gravírování a speciální techniky · naučí se programovat 3D aplikace pomocí OpenGL, pracovat s 2D a 3D objekty, provádět transformace ve 2D a 3D, a pracovat se scénou, pohybem a animací · seznámí se s možnostmi 3D modelování v 3D grafických editorech, pozná různé produkty a osvojí si modelovací techniky · osvojí si základy práce v programu Cinema 4D / Blender, včetně modelování, texturování, osvětlení, renderingu, práce s kamerou a animací · naučí se pokročilé modelovací metody, pracovat s částicovými systémy a vytvářet atmosférické efekty v Cinema 4D / Blender · rozvine své praktické kompetence pro tvůrčí práci v oblasti počítačové grafiky Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (19.09.2024)
|