|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvinutí praktických dovedností v programování s důrazem na vývoj aplikací s využitím objektově orientovaných jazyků a poskytnutí odpovídajících teoretických poznatků.
Posláním předmětu je seznámení studentů s e základy vývoje aplikací prostřednictvím platformy Android. V oblasti praktické je cílem zvládnutí tvorby vlastních aplikací, resp. realizace projektů v objektových vývojových nástrojích. Obsah předmětu se soustřeďuje na tvorbu grafického rozhraní, události, vlákna, databáze, využití vybraných senzorů, komunikaci po síti, a v neposlední řadě základům práce ve vybraném vývojovém prostředí.
Poslední úprava: Štípek Jiří, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
|
|
||
Pro podporu studia bude využit LMS Moodle a následně jedna z platforem pro realizaci videokonferencí. Bližší informace naleznou zapsaní studenti v Moodle kurzu Vývoj aplikací v objektovém prostředí (LS 2020/2021) Klíč k zápisu do kurzu bude uživatelům sdělen e-mailem. Výuka bude probíhat dle rozvrhu, pokud nebudou studenti předem informováni jinak. Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (05.02.2021)
|
|
||
KLASIFIKOVANÝ ZÁPOČET Podmínkou pro udělení klasifikovaného zápočtu je:
Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
VYBRANÉ KAPITOLY JAZYKA JAVA
PRINCIPY VYTVÁŘENÍ GUI APLIKACÍ (JAVA)
PLATFORMA ANDROID
VÝVOJOVÉ PROSTŘEDÍ
TVORBY APLIKACÍ NA PLATFORMĚ ANDROID
Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|