|
|
|
||
Neustálé zdokonalování nástrojových dovedností v souladu s interpretací literatury příslušných stylových období. Rozvíjení kreativních schopností na základě nástrojové improvizace. Příprava na praktické využití nástroje ve výuce hudební výchovy.
V případě nařízené distanční výuky:
1. Kontaktujte svého pedagoga a domluvte se na způsobu komunikace a výuky.
2. Pro výuku doporučujeme použití telefonní aplikace WhatsApp (pro nahrávky práce studentů) a mailovou komunikaci (komentáře pedagogů k nahrávkám).
Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (11.10.2020)
|
|
||
Cíl předmětu spočívá v připravě studenta na všestranné praktické využití hudebního nástroje ve školní pedagogické praxi. Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (16.12.2019)
|
|
||
Kontrola studia formou komisionální zkoušky Housle: Požadovaným repertoárem pro housle jsou přednesové skladby z období baroka, klasicismu, romantismu a 20.-21.století - smyslem zkoušky je příprava a kompletace repertoáru pro praktickou část bakalářské zkoušky z hudební výchovy. Klavír: jedna skladba z období baroka jedna skladba z období klasicismu jedna skladba z období romantismu jedna skladba z 20. století jedna skladba českého autora Po dohodě s pedagogem je možno opakovat některé skladby nastudované v 1. a 2. ročníku 10 ukázek vztahujících se k okruhům bakalářských SZZ dle vlastního výběru, možno použít skripta J. Herdena: Rozbor skladeb 30 písní se stylizovaným improvizovaným doprovodem s transpozicí, s použitím akordů na vedlejších stupních a mimotonálních harmonických funkcí, s předehrami transpozice do dalších 2 tónin pro vyšší a nižší polohu hlasu Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (16.12.2019)
|
|
||
Party a partitury, audio a video nahrávky. Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (16.12.2019)
|
|
||
Rozvíjení nástrojové zběhlosti pomocí hry stupnic, akordů, etud a drobných skladeb různých slohových období od baroka po 20. století. Transpozice písní. Nástrojová improvizace menších formových útvarů, tvorba jednoduchých doprovodů, předeher a doher k písním připravovaným pro pedagogickou praxi. Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (16.12.2019)
|