|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (17.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (17.01.2024)
Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 60 minut (příprava na výuku je individuální, podle pokynlů vedoucího učitele)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (17.01.2024)
TOMKOVÁ, A.; SPILKOVÁ, V.; PÍŠOVÁ, M.; MAZÁČOVÁ, N.; KRČMÁŘOVÁ, T.; KOSTKOVÁ, K.; KARGEROVÁ, J. Rámec profesních kvalit učitele. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. PESCHEUX, M. Analyse de pratique enseignante en FLE/S. Paris: L´Harmattan, 2007. TELLIER, M., CADET, L. (dir.) Le corps et la voix de l´enseignant : théorie et pratique. Paris: Maison des Langues, 2014. ALEXANDRE, D. Les méthodes qui font réussir les élèves. Paris : ESF éditeur, 2011. PERETTI, A. de, MULLER, F. Mille et une propositions pédagogiques. Paris : ESF éditeur, 2008. DUVILLARD, J. Ces gestes qui parlent. Paris : ESF éditeur, 2016. PERRENOUD, P. Métier d’élève et le sens du travail scolaire. Issy-les-Moulineaux : ESF éditeur, 1994.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (25.01.2024)
12 hodin praxe ve školách a zařízeních. Zpracování reflektivního portfolia a reflexe s vyučujícím. (Portfolio lze případně předložit po opravě a doplnění ke druhému posouzení) Zpracování průběžných úkolů. |