Historická exkurze - OPBD4D044A
|
|
||
Cílem kurzu je rozšířit znalosti posluchačů získané při přednáškách a seminářích. Samotná exkurze probíhá ve třech fázích. V první, přípravné jsou posluchači seznámeni s programem exkurze. Pracují s odbornou literaturou a prakticky uplatňují vědomosti a dovednosti získané v jednotlivých kurzech studia historie. Během exkurze prezentují výsledky své práce a získávají další poznatky. Ve třetí fázi korigují své představy s realitou poznanou v průběhu exkurze. Získané poznatky a dovednosti uplatňují ve svém dalším studiu a v odborné přípravě na povolání vyplývající z profilu absolventa bakalářského studia. Každý rok se vypisuje 5-6 různých domácích i zahraničních exkurzí, z nichž si studenti mohou vybrat. Poslední úprava: Beránková Iva, PhDr. (31.08.2019)
|
|
||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Entnerová Kateřina, DiS. (30.01.2023)
|
|
||
ČAPEK, V. a kol. Didaktika dějepisu II, Praha: SPN, 1998. HOMEROVÁ, M. Jak může vypadat výuka dějepisu v muzeích a skanzenech aneb umí pedagogové využít nabídky této výuky? Učitelské noviny 1997, s. 19-20. JULÍNEK, S. a kol. Základy oborové didaktiky dějepisu, Brno: MU, 2004. PETRYL, J. Zkušenosti ze spolupráce školy a muzea při vyučování dějepisu, Praha: SPN, 1962. PASÁK, T. Muzea a školy. Společenské vědy ve škole, 1987/2, č. 10, s. 281-3. ŠPÉT, J. - BARTŮŠKA, V. Ke spolupráci muzeí a galerií se školami, Společenské vědy ve škole, 1984/5, č. 5, s. 144-146. Dále dle tématu exkurze. Poslední úprava: Beránková Iva, PhDr. (06.10.2019)
|