|
|
|
||
Tento kurz se zaměřuje na klíčové principy a postupy didaktiky AJ. Zahrnuje širokou škálu témat, včetně cílů výuky anglického jazyka, interkulturní komunikativní kompetence, pochopení kurikula a sylabu, stanovování cílů a záměrů, teoretického zázemí CEFR a RVP, plánování hodin, tvorby aktivit a hodnocení a úpravy učebnic. Cílem přdmětu je seznámit budoucí učitele se zásadami plánování a pomoci jim pochopit východiska výuky představením teoretických konceptů ve spojení s praxí.
Poslední úprava: Korbek Gamze, Ph.D. (29.01.2025)
|
|
||
Samostudium literatury 10 hodin Práce se studijními materiály 10 hodin Plnění průběžných úkolů 10 hodin Seminární práce 5 hodin Příprava na zápočet 10 hodin Příprava na zkoušku a zkouška 20 hodin Poslední úprava: Dvořák Bohuslav, PhDr., Ph.D. (18.01.2023)
|
|
||
1. zápočet: Min. 80% přítomnost na semináři Aktivní účast v semináři Plnění průběžných dom úkolů včas Sepsání semínární práce včas 2. Zkouška Poslední úprava: Korbek Gamze, Ph.D. (29.01.2024)
|
|
||
Základní Vybrané kapitoly z: HARMER, J. The Practice of English Language Teachig. Harlow: Longman, Pearson Education, 2001. ISBN 0-582-40385-5. SCRIVENER, J. Learning Teaching. Macmillan: 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4. RVP ZV/G. (vybrane kapitoly). Council of Europe(2020), Common European Frameworkof Reference for Languages: Learning,teaching, assessment – Companion volume Společný evropský referenční rámec. (2001). Univerzita Palackého v Olomouci. (vybrane kapitoly). Doporučená DAVIES, P., PEARSE, E. Success in English Teaching. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 978-0-19-442171-3. NUAN, D., LAMB, C. The Self-directed Teacher: Managing the learning process. Cambridge: Cambridge University Press, 1996. ISBN 0-521-49773-6. UR, P. (1996) A course in Language Teaching: Practice and Theory. Cambridge University Press, Cambridge. Poslední úprava: Korbek Gamze, Ph.D. (29.01.2025)
|
|
||
1. Získání zápočtu je podmíněno splněním všech zadaných úkolů a četby. 2. Úspěšné složení testu - minimální úspěšnost - 70 %. Počet pokusů: 1 řádný + 2 opravné. Poslední úprava: Korbek Gamze, Ph.D. (28.01.2025)
|
|
||
1. Cíle výuky anglického jazyka, 2. Interkulturní komunikativní kompetence, 3. Pochopení kurikula a sylabu, 4. Teoretické zázemí CEFR a RVP, 5. Stanovování cílů a záměrů 6. Tvorba aktivit, 7. Plánování hodin, 8. Reflexe cílů. Poslední úprava: Korbek Gamze, Ph.D. (29.01.2025)
|