|
|
|
||
Prakticky orientovaný, interaktivní seminář pro zájemce o využívání prvků z divadla a dramatické výchovy ve výuce anglického jazyka. Hra "jen jako", ať už podle scénáře či improvizovaná, dovoluje učitelům přinést do třídy nekonečné množství situací a prostředí, do nichž mohou žáci vstupovat jak za sebe, tak v nejrůznějších rolích. Tyto prostředky podněcují aktivní a celostní zapojení žáků do vyučovacího procesu. V prvních několika seminářích si ukážeme příklady vhodných postupů využitelných v běžné výuce, od kratičkých aktivit po ukázky provázaných 45-minutových lekcí. Ve druhé polovině semestru pak budou aktivity připravovat a v seminárích realizovat sami účastníci.
Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (24.01.2023)
|
|
||
Aktivní účast (povoleny 2 absence), příprava a vyzkoušení vlastních aktivit s následnou reflexí. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (24.01.2023)
|
|
||
Recommended reading: BILBROUGH, N. Dialogue Activities. Exploring spoken interaction in the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. LADOUSSE, G. P. Role Play. Oxford : Oxford University Press, 2004. MALEY, A.; DUFF, A. Drama Technigues in Language Learning: A resource book of communication activities for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1992. RICHARDS, J.C. ; RODGERS, T.S. Approaches and Methods in Language Teaching. (2nd ed.) Cambridge: Cambridge University Press, 2001. WOODWARD, T. Planning Lessons and Courses: Designing sequences of work for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (28.01.2023)
|
|
||
Course Content:
Still images as a basic and universal drama technique. Practicing vocabulary and grammar through improvised and semi-improvised scenes. Working with a script. Creating scripts with students. Using drama-based techniques to teach listening and speaking Using drama-based techniques to teach reading and writing Peer teaching Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (24.01.2023)
|