|
|
|
||
Prakticky orientovaný, interaktivní seminář, určený pro zájemce bez předchozích pedagogických zkušeností. Program rozvíjí a prohlubuje teoretické znalosti získané v kurzech Úvod do didaktiky AJ I a II. Vychází z komunikační metodologie a seznamuje s výběrem strategií pro výuku anglického jazyka. Příklady probíraných témat:
How to engage the learner? - What motivates today’s learners? - Warmers, fillers and coolers
Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Těžištěm kurzu je vrstevnické vyučování. To však při výuce online nelze realizovat. Výuka se proto zaměří na přípravu motivujících aktivit pro výuku angličtiny na ZŠ a SŠ. Účastníci si je vyzkoušejí po obnovení přímé výuky. Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Průběžné hodnocení: příprava a vyzkoušení vlastních aktivit s následnou reflexí. Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Recommended reading: RICHARDS, J.C. ; RODGERS, T.S. Approaches and Methods in Language Teaching. (2nd ed.) Cambridge: Cambridge University Press, 2001. WOODWARD, T. Planning Lessons and Courses: Designing sequences of work for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Course Content: 1. a) Rapport: Warmers, fillers and coolers b) Course content and requirements 2. a) What motivates today´s learners: Stages in running an activity b) Teaching materials + Warmers, fillers and coolers 3. a) How to engage the learner. Class management and interaction b) CLIL + Warmers, fillers and coolers 4. a) Information processing model, types of sensory register b) Scaffolding 5. Teaching strategies: Grammar + PT 6. Teaching strategies: Vocabulary + PT 7. Teaching strategies: Listening 8. Teaching strategies: Reading 9. Teaching strategies: Speaking. Ways to encourage learners to speak. Assessment 10. Peer teaching 11. Peer teaching 12. Peer teaching Poslední úprava: Chalupský Petr, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2021)
|