|
|
|
||
Předmět je věnován otázkám využití počítačů pro pedagogickou práci učitele v různých fázích výuky. Pozornost bude věnována hlavně takovým počítačovým technologiím a aplikacím, které slouží učiteli k tvorbě interaktivních výukových a učebních materiálů, k organizaci různých edukačních situací podporovaných ICT. Ukázky a úkoly zadané k řešení budou vybrány s ohledem na oborové zaměření studentů.
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (04.12.2009)
|
|
||
COLLIS, B., MOONEN, J. An on-going journey: Technology as a learning workbench [on-line]. [cit. 12.9.2009]. University of Twente, Enschede, The Netlerlands, 2005. Dostupné na: http://www.bettycollisjefmoonen.nl/rb.htm. ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. Využití počítače při vyučování. Náměty pro práci dětí s počítačem. Praha : Portál, 1998. DUM RVP. Portál VÚP. http://dum.rvp.cz Portál ÚIV. http://www.uiv.cz TELMAE. http://telmae.eu KALHOUS, Z., OBST, O. et al. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (04.12.2009)
|
|
||
1. Přehled o možnostech využití ICT v práci učitele. 2. Ukázkové příklady využití ICT ze školní praxe pro potřeby výuky. Dostupné zdroje a úložiště materiálů pro učitele. Kritéria pro jejich hodnocení. 3. Návrh a tvorba digitálních učebních materiálů s využitím dostupných SW, materiálů k prověření úrovně osvojení učiva žákem. Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (24.01.2010)
|