|
|
|
||
Úvod do didaktiky tělesné výchovy, zdroje a postavení v systému věd. Charakteristika úlohy žáka
a učitele v edukačním procesu TV. Metodicko-organizační formy TV.
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (14.12.2011)
|
|
||
Vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (22.10.2009)
|
|
||
Rychtecký,A. Fialová,L. Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: UK, 1998. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2012)
|
|
||
Předmět didaktiky TV, didaktika TV jako vědní disciplína a vyučovací předmět, žák v edukačním procesu TV - ontogeneze motoriky, didaktické aspekty motorického učení, osobnost učitele TV, profesiografická analýza, učitelovy kompetence, didaktické zásady v TV, metodicko-organizační formy TV ve škole, didaktické postupy, metody, styly, jejich aplikace a trendy. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2013)
|