|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (10.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
DOUGIAMAS, M. A Journey into Constructivism [on-line]. [cit. 2.11.2009]. Dostupné na: http://dougiamas.com/writing/constructivism.html ČERNOCHOVÁ, M., JEŘÁBEK, J. Moodle a jeho využití ve školním prostředí. Studijní materiály pro kurz KD3. Projekt ESF ICT. PedF UK, 2011. ČERNOCHOVÁ, M., VAŇKOVÁ, P. KD8 E-learning ve školní praxi. Studijní materiály pro kurz KD3. Projekt ESF ICT. Projekt ESF ICT. PedF UK, 2011. From Books to MOOCs? Emerging Models of Learning and Teaching in Higher Education. (Eds.) E. De Corte, L. Engwall, U. Teichler. Wenner-Gren International Series. Vol. 88. Stockholm, 2015. VÁŇOVÁ,T., VÁŇOVÁ,A. Moodle v síti. PragoData Consulting : Brno, 2009. SAK,P., MAREŠ,J., NOVÁ,H., RICHTER,V., SAKOVÁ,K., SKALKOVÁ,J. Člověk v informační společnosti. Vzdělávání a život v komputerizovaném světě. Praha : Portál, 2007. Open Educational Practices and Resources. Eds. Guntram Geser. OLCOS Roadmap, 2012. ISBN 3-902448-08-3.
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (10.05.2019)
1) Znalosti z probíraných témat problematiky E-learning ve školní praxi. 2) Návrh scénáře a vytvoření vlastního moodle kurzu, obhajoba návrhu a použití kurzu. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (10.05.2019)
1. POJMY E-LEARNING, E+LEARNING, VIRTUÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROSTŘEDÍ, DIGITÁLNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ UČITELE A ŽÁKA |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (10.05.2019)
Požadavky k zápočtu:
|